TAGASTAMINE JA KAEBUSED
Kallid kliendid,
Meie poes, hindame teie täielikku rahulolu ostudega. Mõistame, et mõnikord ei pruugi toode vastata teie ootustele, võib olla defektne või te võite lihtsalt meelt muuta. Sellepärast pakumegi lihtne ja mugav tagastamisprotsess, samuti võimalus esitada toote kohta kaebus.
Kuidas tagasi teenida?
Kui soovite toodet tagastada, saate seda teha kuni 30 päeva alates paki kättesaamise kuupäevast. Tagastamisprotsessi alustamiseks lihtsalt võtke meiega ühendust CHATi kaudu, saatke e-kiri. Kui oleme teie taotluse kätte saanud, korraldame tasuta kullerteenuse, et viia toode teie esitatud aadressile.
Kui märkate, et toode on defektne või ei vasta kirjeldusele, on teil õigus esitada pretensioon. Selleks võtke meiega ühendust e-posti teel või kontaktivormi kaudu, kirjeldades probleemi ja lisades toote fotod (võimalusel). Kui oleme teie kaebuse kätte saanud, vaatame selle viivitamatult läbi ja teavitame teid järgmistest sammudest.
Millal saate raha tagasi?
Garanteerime, et tagastatud toote eest väljastatakse raha tagasi maksimaalselt 7 päeva jooksul hetkest, kui toode meie lattu jõuab. Aktsepteeritud kaebuse korral pakume vastavalt teie eelistusele remonti, asendamist uue tootega või raha tagastamist. Raha tagastatakse kasutades sama makseviisi, mida kasutati tellimuse eest tasumisel. Loodame, et meie paindlik tagastuspoliitika ja tõhus kaebuste esitamise protsess muudavad teie ostukogemuse meie juures veelgi mugavamaks ja turvalisemaks.
Pidage meeles, et me oleme siin, et aidata ja vastata kõikidele teie küsimustele.