Uudiskirja nõuded ja tingimused

michaelserge.com - meeste veebipood

SISUKORD
§ 1 Mõisted
§ 2 Uudiskiri
§ 3 Kaebused
§ 4 Isiklikud andmed
§ 5 Lõppsätted

1. jagu MÕISTED

Tarbija – tarbija Euroopa Parlamendi ja nõukogu 2011. oktoobri 83. aasta direktiivi 25/2011/EL tarbijaõiguste kohta, millega muudetakse nõukogu direktiivi 93/13/EMÜ ning Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 1999/44/EÜ tähenduses. nõukogu ja nõukogu direktiivi 85/577/EMÜ ning Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 97/7/EÜ kehtetuks tunnistamine.
Uudiskiri – elektrooniliselt pakutav tasuta teenus, mis võimaldab Kliendil saada Teenusepakkuja poolt elektrooniliselt saadetud varem tellitud Poega seotud uudiseid. See sisaldab teavet Poe pakkumiste, allahindluste ja uute toodete kohta.
E-pood – veebipood nime all michaelserge.com – Teenindaja poolt peetav veebipood meestele järgmisel aadressil: https://michaelserge.com
Teenuseosutaja - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, ärinime BM ALBIN POPŁAWSKI all äritegevust tegev ettevõtja ALBIN KAMIL POPŁAWSKI kantud majandus- ja keskregistrit ning äritegevuse andmeid pidava ministri juhitavasse keskregistrisse ja majandustegevuse teabesse, Euroopa Liidu käibemaksukohustuslane. Identifitseerimisnumber PL9261565906, REGON nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poola.
Klient – iga uudiskirja teenust kasutav üksus.

2. jagu UUDISKIRI

  1. Klient kasutab Uudiskirja teenust vabatahtlikult.
  2. Uudiskirjateenuse kasutamiseks on vajalik JavaScripti ja küpsisefaile toetava veebibrauseri uusima versiooniga ning Interneti-juurdepääsuga seade ning aktiivne e-posti konto.
  3. Selle teenuse raames saadetakse e-kirjad Kliendi uudiskirja tellimisel antud e-posti aadressile.
  4. Lepingu sõlmimiseks ja uudiskirjaga liitumiseks sisestab Klient esimese sammuna oma e-posti aadressi Poes selleks ettenähtud kohta, et saada uudiskirja teateid. Uudiskirjaga liitumisel sõlmitakse teenuseleping ja Teenusepakkuja alustab Kliendile teenuse osutamist vastavalt lõikele 5.
  5. Uudiskirja teenuse nõuetekohaseks osutamiseks on Klient kohustatud esitama oma õige e-posti aadressi.
  6. Teave uudiskirja tellimuse tühistamise ja tellimusest loobumise lingi kohta ilmub e-kirjavahetuses.
  7. Klient võib igal ajal taotleda oma uudiskirja tellimuse tühistamist põhjust avaldamata ja kulusid kandmata, kasutades alapunktides viidatud võimalust. 6 või saates e-kirja Teenusepakkuja e-posti aadressile: shop@michaelserge.com.
  8. Tellimuse tühistamise lingil klõpsamine või e-kirja saatmine tellimuse tühistamise sooviga toob kaasa selle teenuse osutamise lepingu kohese lõpetamise.

3. jagu KAEBUSED

  1. Uudiskirjaga seotud kaebused tuleb saata järgmisele e-posti aadressile: shop@michaelserge.com.
  2. Teenusepakkuja vastab kaebusele 14 päeva jooksul alates selle saamisest.

    KOHTUVÄLISED KAEBUSED JA KAHJENDUSMEHHANISM
  3. Juhul, kui pretensioonimenetlus ei too oodatud tulemusi, võib Tarbija kasutada muuhulgas:
    1. pädevate inimeste abi Euroopa tarbijakeskus EMÜ võrgust. Keskused annavad tarbijatele teavet nende õiguste kohta ja aitavad lahendada üksikuid probleeme piiriüleste tehingutega. Tarbijakeskuste abi on vaikimisi tasuta.
      Iga riigi kohta pädevate tarbijakeskuste loendi leiate aadressilt: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Veebivaidluste lahendamine (ODR) välja töötatud Euroopa Komisjoni poolt, saadaval aadressil: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Lisaks on Poola Vabariigis saadaval järgmised tugivõimalused:
    1. vahendused, mida viib läbi kohapeal pädev piirkondlik kaubandusinspektor, kellele tuleks suunata vahendustaotlus. Menetlus on vaikimisi tasuta. Inspektsioonide loetelu leiate aadressilt: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. piirkondliku kaubandusinspektoriga tegutseva kohaliku pädeva alalise tarbija vahekohtu abi, kus tuleks esitada avaldus vahekohtule läbivaatamiseks. Menetlus on vaikimisi tasuta. Kohtute nimekiri on saadaval järgmisel aadressil: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. valla või piirkonna tarbijakaitsja tasuta abi.

Jaotis 4 ISIKUANDMED

  1. Kliendi poolt uudiskirjaga liitumisega seotud isikuandmete vastutav töötleja on Teenusepakkuja. Üksikasjalikku teavet Teenusepakkuja poolt isikuandmete töötlemise – sh muude andmetöötluse eesmärkide ja aluste, samuti andmete saajate kohta – leiate Poes olevast privaatsuspoliitikast – tulenevalt Poes sisalduvast läbipaistvuse põhimõttest. Euroopa Parlamendi ja nõukogu andmekaitse üldmäärus – “GDPR".
  2. Kliendi andmeid töödeldakse uudiskirja saatmiseks. Isikuandmete töötlemise aluseks on antud juhul teenusleping või Kliendi nõudmisel tehtud toimingud, mille eesmärk on sellise lepingu sõlmimine (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt b), samuti kliendi õigustatud huvi Teenusepakkuja, mis hõlmab andmete töötlemist võimalike nõuete esitamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt f).
  3. Andmete esitamine Kliendi poolt on vabatahtlik, kuid samas vajalik Uudiskirja teenuse osutamiseks. Andmete esitamata jätmine tähendab, et Teenusepakkuja ei saa sellist teenust osutada.
  4. Kliendi andmeid töödeldakse kuni:
    1. Klient loobub uudiskirja saamisest;
    2. Kliendil või Teenusepakkujal puudub võimalus esitada uudiskirjaga seotud pretensioone;
    3. Kliendi vastuväide tema isikuandmete töötlemisele on aktsepteeritud – kui töötlemine põhines Teenusepakkuja õigustatud huvil
    – olenevalt sellest, mida konkreetsel juhul kohaldatakse ja mis juhtub hiljemalt.
  5. Kliendil on õigus nõuda:
    1. juurdepääs oma isikuandmetele,
    2. nende parandamine,
    3. nende kustutamine,
    4. töötlemise piiramine,
    5. andmete edastamine teisele vastutavale töötlejale
      ja õigus:
    6. esitada igal ajal vastuväite andmete töötlemisele Kliendi konkreetse olukorraga seotud põhjustel – andmesubjekti puudutavate isikuandmete töötlemisele GDPR artikli 6 lõike 1 punkti f alusel (st lähtuvalt taotletavatest õigustatud huvidest kontrolleri poolt).
  6. Oma õiguste teostamiseks peab Klient pöörduma Teenusepakkuja poole.
  7. Kui Klient leiab, et tema andmeid töödeldakse ebaseaduslikult, võib ta esitada kaebuse Isikuandmete kaitse Ameti presidendile.

5. jagu LÕPPSÄTTED

  1. Teenusepakkuja jätab endale õiguse käesolevaid Tingimusi muuta ainult olulistel põhjustel. Olulise põhjusena mõistetakse Tingimuste vajalikku muudatust, mis on tingitud: Uudiskirja teenuse kaasajastamisest või muudatustest Teenusepakkuja teenusele kohalduvates õigusaktides.
  2. Teave Tingimuste kavandatavate muudatuste kohta saadetakse Kliendi Uudiskirjaga liitumisel märgitud e-posti aadressile vähemalt 7 päeva enne muudatuste jõustumist.
  3. Kui Klient ei esita selle jõustumise ajaks kavandatavale muudatusele vastuväiteid, loetakse, et ta on sellega nõustunud.
  4. Kui Klient ei nõustu kavandatavate muudatustega, peab ta saatma selle kohta teate Teenindaja e-posti aadressile: shop@michaelserge.com. See toob kaasa teenuslepingu lõpetamise kuupäeval, mil kavandatud muudatused jõustuvad.
  5. Kliendil on keelatud edastada ebaseaduslikku sisu.
  6. Uudiskirja teenuste osutamise leping sõlmitakse inglise keeles.
  7. Kõik Teenusepakkuja ja Kliendi, kes ei ole Tarbija, vahel tekkivad vaidlused esitatakse Teenusepakkuja asukohajärgsele kohtule.