Veebipoe tingimused 23.03.2022.
Õigusagentuuri antud litsentsi number: dd456b46-2592-40f9-b895-dcc4bd8ab28f.

MichaelSerge – veebipood, Tingimused

mh Poe kaudu sõlmitavate lepingute tingimuste määramine, mis sisaldab olulisemat teavet Müüja, Poe ja Tarbija õiguste kohta.

SISUKORD
§ 1 Mõisted
§ 2 Müüja kontaktandmed
§ 3 Tehnilised nõuded
§ 4 Poest ostmine
§ 5 Maksed
§ 6 Tellimuste täitmine
§ 7 Tagastamisõigus
§ 8 Taganemisõiguse erandid
§ 9 Kaebused
§ 10 Isiklikud andmed
§ 11 Piirangud
§ 12 Ostjatele, kes ei ole tarbijad, kehtivad sätted
Lisa 1: Taganemisvormi näidis

1. jagu MÕISTED

konto – eraldi tingimustega reguleeritud tasuta Poe funktsioon (veebiteenus), mis võimaldab Ostjal registreerida Poes oma isikliku konto.
Äripäevad – esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad Poolas.
Ostja – iga isik, kes sooritab poes ostu ja kelle alaline elukoht on Euroopa Liidus.
Tarbija – iga füüsiline isik, kes sooritab poes oste eesmärgil, mis ei ole selle isiku kaubandus-, äri-, käsitöö- või kutsetegevus.
Direktiivi – Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2019/771, 20. mai 2019, kaupade müügilepingute teatavate aspektide kohta, millega muudetakse määrust (EL) 2017/2394 ja direktiivi 2009/22/EÜ ning tunnistatakse kehtetuks direktiiv 1999/44/EÜ.
Müüja – ärinime BM ALBIN POPŁAWSKI all äritegevust tegev ettevõtja ALBIN KAMIL POPŁAWSKI majandus- ja keskregistrit ning äritegevuse teabe pidamise, Euroopa Liidu käibemaksu ministri poolt läbiviidavasse majandustegevuse keskregistrisse ja teabesse kantud ALBIN KAMIL POPŁAWSKI. Identifitseerimisnumber PL9261565906, REGON nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poola.
E-pood – michaelserge.com – Ostjatele suunatud veebipood, mida müüja peab aadressil https://michaelserge.com.
Nõuded ja tingimused – käesolevad nõuded ja tingimused.

2. jaotis MÜÜJA KONTAKTANDMED

  1. Postiaadress: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poola

KONTAKTANDMED
Palun saatke meile küsimus kasutades
email: "shop@michaelserge.com"

Meie klienditeenindusmeeskond on saadaval 9–00 (5) tööpäevadel CET

Ühendkuningriik, London +44 2045772996
Poola, Varssavi +48 222304295
Poola, Zielona Gora +48 688383500
Poola tasuta liin +48 800003282

Kui asute väljaspool Euroopat, võite meiega ühendust võtta:
Ameerika Ühendriigid, Miami +17867558172
Kanada, Toronto +16478466300

Tagastamine, pretensioonid palun saata AINULT aadressile:
MichaelSerge BM
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Gora 66-004 Poola
Telefon: + 48 688383500

Meie kontorid:
Uus Põhjatee 275
Islingtoni sviit 1618
London, N1 7AA

Selline 172
Zielona Gora, 66-004
Poola

Via Boezio 6
Rooma, 00193
Itaalia

Nauschgasse 4/3/2
Viin, WI 1220
Austria

Paxlaan 10
Hoofddorp, Noord Holland 2131 PZ
Holland

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Šveits

ORCA – Calle Gil-Vernet 54/55
Les Tapies 1
Hospitalet De L'infant, Tarragona
43890
Hispaania

1000 Brickell Ave
Ste 715
Miami, FL 33131
Ühendriigid

329 Howe tänav
Vancouver, BC V6C3N2
Kanada

MichaelSerge asutaja ja kaasomanik:
BM Poplawski Albin "Popper"
KMKR: PL9261565906
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Gora 66-004
Euroopa, Poola

Ostja poolt tehtud telefonikõnedele kehtib Ostja poolt kasutatava sideoperaatori põhitariif. Müüja juhib tähelepanu asjaolule, et välismaiste kõnede maksumus võib olla kõrgem riigisisese kõne maksumusest – olenevalt Ostja operaatori poolt kehtestatud tariifist.

3. jagu TEHNILISED NÕUDED

  1. Interneti-juurdepääsu ja veebibrauseriga seade, mis toetab:
    • küpsisefailid
    • JavaScript
    on vajalik Poe nõuetekohaseks toimimiseks.
  2. Poes tellimuse vormistamiseks on lisaks lõikes 1 toodud nõuetele vajalik aktiivne e-posti konto.

4. jagu OST POOD

  1. Poes kuvatavate toodete hinnad on koguhinnad.
  2. Poes kuvatav koguhind sisaldab: toote hinda ja kohaletoimetamise kulu – kui see on kohaldatav.
  3. Ostja lisab valitud toote esmalt Ostukorvi.
  4. Seejärel valib Ostja Poes saadaolevad tarne- ja makseviisid ning esitab ka kõik tellimuse täitmiseks vajalikud andmed.
  5. Tellimus vormistatakse, kui Ostja kinnitab selle sisu ja nõustub Tingimustega.
  6. Tellimuse esitamine võrdub Ostja ja Müüja vahelise lepingu sõlmimisega.
  7. Ostja saab Poes registreeruda, st luua Poes konto või osta tooteid ilma registreerimata, esitades iga võimaliku tellimuse kohta oma andmed.

5. jagu MAKSE

  1. Vastavalt lõikele 2 on Poes saadaval järgmised makseviisid:
    1. regulaarne ülekanne Müüja pangakontole;
    2. maksekaardiga:
      • viisa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard elektrooniline
      • Õpetaja
    3. makseplatvorm:
      • PayPal
      • stripe.com
      • Klarna.com
    4. kättetoimetamisel ehk kaardiga või sularahas kauba Ostjale üleandmisel.
  2. Täiendavat teavet maksevahendite kohta leiate Poe vastavalt vahekaardilt, sealhulgas teavet konkreetsete maksevahendite kasutamise võimaluse kohta sõltuvalt Ostja riigist.
  3. Juhul, kui Ostja otsustab tellimuse eest tasuda ettemaksuna, tuleb tasuda 7 tööpäeva jooksul alates lepingu sõlmimise kuupäevast.
  4. Müüja teatab, et makseviiside puhul, kus makse töötlemiseks vajalike andmete sisestamise väli ilmub kohe peale tellimuse vormistamist, on võimalik tasuda alles kohe peale tellimuse vormistamist.
  5. Poes ostu sooritades nõustub Ostja Müüja poolt elektrooniliste arvete kasutamisega. Ostjal on õigus oma nõusolek tagasi võtta.

Jaotis 6 TELLIMUSTE TÄITMINE

  1. Müüja on kohustatud tarnima kauba ilma puudusteta.
  2. Tellimuse täitmise aeg täpsustatakse Poes.
  3. Kui Ostja otsustab tellimuse eest tasuda ettemaksuna, alustab Müüja tellimuse täitmist pärast makse laekumist.
  4. Kui Ostja tellib ühe tellimusega mitu toodet, teostatakse tellimus pikima tellimuse täitmise ajaga tootele vastava aja jooksul.
  5. Kuhu tarnime: 
Riik Tellimuse väärtus Maksma
Albaania 0,00 - 249,99 € 25 €
Albaania alates 250,00 € tasuta
Argentina 0,00 - 299,99 € 49 €
Argentina alates 300,00 € tasuta
Austraalia 0,00 - 299,99 € 49 €
Austraalia alates 300,00 € tasuta
Austria 0,00 - 49,99 € 5 €
Austria alates 50,00 € tasuta
Belgia 0,00 - 49,99 € 5 €
Belgia alates 50,00 € tasuta
Brasiilia 0,00 - 299,99 € 49 €
Brasiilia alates 300,00 € tasuta
Briti Neitsisaared 0,00 - 299,99 € 49 €
Briti Neitsisaared alates 300,00 € tasuta
Bulgaaria 0,00 - 49,99 € 5 €
Bulgaaria alates 50,00 € tasuta
Kanada 0,00 - 299,99 € 49 €
Kanada alates 300,00 € tasuta
Tšiili 0,00 - 299,99 € 49 €
Tšiili alates 300,00 € tasuta
Horvaatia 0,00 - 49,99 € 5 €
Horvaatia alates 50,00 € tasuta
Küpros 0,00 - 249,99 € 25 €
Küpros alates 250,00 € tasuta
Tšehhi 0,00 - 49,99 € 5 €
Tšehhi alates 50,00 € tasuta
Taani 0,00 - 49,99 € 5 €
Taani alates 50,00 € tasuta
Dominikaani Vabariik 0,00 - 299,99 € 49 €
Dominikaani Vabariik alates 300,00 € tasuta
Egiptus 0,00 - 299,99 € 49 €
Egiptus alates 300,00 € tasuta
Eesti 0,00 - 49,99 € 5 €
Eesti alates 50,00 € tasuta
Soome 0,00 - 49,99 € 5 €
Soome alates 50,00 € tasuta
Prantsusmaa 0,00 - 49,99 € 5 €
Prantsusmaa alates 50,00 € tasuta
Georgia 0,00 - 249,99 € 25 €
Georgia alates 250,00 € tasuta
Saksamaa 0,00 - 49,99 € 5 €
Saksamaa alates 50,00 € tasuta
Gibraltar 0,00 - 249,99 € 25 €
Gibraltar alates 250,00 € tasuta
Suurbritannia 0,00 - 249,99 € 25 €
Suurbritannia alates 250,00 € tasuta
Kreeka 0,00 - 49,99 € 5 €
Kreeka alates 50,00 € tasuta
Ungari 0,00 - 49,99 € 5 €
Ungari alates 50,00 € tasuta
Island 0,00 - 249,99 € 25 €
Island alates 250,00 € tasuta
India 0,00 - 299,99 € 49 €
India alates 300,00 € tasuta
Iirimaa 0,00 - 49,99 € 5 €
Iirimaa alates 50,00 € tasuta
Iisrael 0,00 - 299,99 € 49 €
Iisrael alates 300,00 € tasuta
Itaalia 0,00 - 49,99 € 5 €
Itaalia alates 50,00 € tasuta
Jaapan 0,00 - 299,99 € 49 €
Jaapan alates 300,00 € tasuta
Kosovo 0,00 - 249,99 € 25 €
Kosovo alates 250,00 € tasuta
Liechtenstein 0,00 - 249,99 € 25 €
Liechtenstein alates 250,00 € tasuta
Leedu 0,00 - 49,99 € 5 €
Leedu alates 50,00 € tasuta
Luxembourg 0,00 - 249,99 € 25 €
Luxembourg alates 250,00 € tasuta
Malta 0,00 - 249,99 € 25 €
Malta alates 250,00 € tasuta
Mehhiko 0,00 - 299,99 € 49 €
Mehhiko alates 300,00 € tasuta
Moldova 0,00 - 249,99 € 25 €
Moldova alates 250,00 € tasuta
Monaco 0,00 - 249,99 € 25 €
Monaco alates 250,00 € tasuta
Holland 0,00 - 49,99 € 5 €
Holland alates 50,00 € tasuta
Uus-Meremaa 0,00 - 299,99 € 49 €
Uus-Meremaa alates 300,00 € tasuta
Põhja-Makedoonia 0,00 - 249,99 € 25 €
Põhja-Makedoonia alates 250,00 € tasuta
Norra 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Norra 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Norra alates 300 € tasuta
Filipiinid 0,00 - 299,99 € 49 €
Filipiinid alates 300,00 € tasuta
Poola 0,00 - 49,99 € 5 €
Poola alates 50,00 € tasuta
Portugal 0,00 - 49,99 € 5 €
Portugal alates 50,00 € tasuta
Rumeenia 0,00 - 49,99 € 5 €
Rumeenia alates 50,00 € tasuta
San Marino 0,00 - 249,99 € 25 €
San Marino alates 250,00 € tasuta
Serbia 0,00 - 249,99 € 25 €
Serbia alates 250,00 € tasuta
Slovakkia 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovakkia alates 50,00 € tasuta
Sloveenia 0,00 - 49,99 € 5 €
Sloveenia alates 50,00 € tasuta
Lõuna-Aafrika 0,00 - 299,99 € 49 €
Lõuna-Aafrika alates 300,00 € tasuta
Hispaania 0,00 - 49,99 € 5 €
Hispaania alates 50,00 € tasuta
Rootsi 0,00 - 49,99 € 5 €
Rootsi alates 50,00 € tasuta
Šveits 0,00 - 249,99 € 25 €
Šveits alates 250,00 € tasuta
Türgi 0,00 - 249,99 € 25 €
Türgi alates 250,00 € tasuta
Ühendriigid 0,00 - 299,99 € 49 €
Ühendriigid alates 300,00 € tasuta
Vietnam 0,00 - 299,99 € 49 €
Vietnam alates 300,00 € tasuta

 

Poest ostetud tooted tarnitakse kohaletoimetaja kaudu.

7. jagu LEPINGUST TAGANEMISÕIGUS

  1. Tarbijal on õigus käesolevast lepingust taganeda 14 päeva jooksul põhjust avaldamata, lähtudes Tingimuste punktist 8.
  2. Taganemisperiood aegub 14 päeva möödumisel päevast:
    1. millel Tarbija omandab või tarbija poolt märgitud kolmas isik peale vedaja saab kauba füüsiliselt valdusse – müügilepingu puhul;
    2. millel Tarbija omandab või Tarbija märgitud kolmas isik, kes ei ole vedaja, saab viimase kauba füüsilise valdusse – lepingu puhul, mis käsitleb Tarbija poolt ühes tellimuses tellitud ja eraldi tarnitud mitut kaupa.
  3. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Tarbija teavitama Müüjat Tingimuste punktis 2 toodud andmetel oma otsusest käesolevast lepingust taganeda ühemõttelise avaldusega (nt posti teel või e-posti teel saadetud kirjaga). post).
  4. Tarbija võib kasutada lisatud taganemisavalduse näidisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.
  5. Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab, kui Tarbija saadab enne taganemistähtaja möödumist oma teate taganemisõiguse kasutamise kohta.

Tagasivõtmise tagajärjed

  1. Kui Tarbija lepingust taganeb, hüvitatakse Tarbijale kõik temalt saadud maksed, sealhulgas kohaletoimetamise kulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad Tarbija valikust odavaimast tarneviisist). müüja pakutud tavatarne), ilma põhjendamatu viivituseta ja igal juhul mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil Müüjat teavitati Tarbija otsusest lepingust taganeda.
  2. Müüja teostab sellise tagasimakse, kasutades sama maksevahendit, mida Tarbija esialgsel tehingul kasutas, kui Tarbija ei ole sõnaselgelt teisiti kokku leppinud; igal juhul ei kaasne tarbijale sellise hüvitamise tõttu tasusid.
  3. Müüja võib hüvitist kinni pidada seni, kuni Müüja on kauba tagasi saanud või Tarbija on esitanud tõendid kauba tagasi saatmise kohta, olenevalt sellest, kumb on varasem.
  4. Tarbija saadab kauba tagasi või annab üle Müüjale aadressil: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poola ilma põhjendamatu viivituseta ja igal juhul mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil Tarbija teatas müüjale oma lepingust taganemisest. Tähtajast on kinni peetud, kui Tarbija saadab kauba tagasi enne 14-päevase tähtaja möödumist.
  5. Kauba tagastamise otsesed kulud kannab Tarbija.
  6. Tarbija vastutab ainult kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba käitlemisest, mis ei ole vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.
  7. Kui kaupa ei ole oma olemuselt võimalik üldjuhul posti teel tagastada, tuleb Tarbijal kanda ka kauba tagastamise otsene kulu. Tarbijale antakse teave eeldatava maksumuse kohta Kauba kirjelduses Poes või tellimuse vormistamise käigus.
  8. Kui maksekaardiga tehtud tehingust saadud raha tuleb tagastada, kannab Müüja raha tagasi sellele maksekaardile määratud pangakontole.

8. jagu ERANDID TAGANEMISÕIGUSEST

  1. Tarbijal ei ole kauglepingust taganemise õigust järgmiste lepingute puhul:
    1. Tarbija spetsifikatsioonide järgi valmistatud või selgelt isikupärastatud kauba tarnimine;
    2. selliste kaupade tarnimine, mis võivad kiiresti rikneda või aeguda;
    3. pitseeritud kauba tarnimine, mis ei ole tervisekaitselistel või hügieenilistel põhjustel tagastamiseks kõlblik ja mis avati pärast kohaletoimetamist;
    4. selliste kaupade tarnimine, mis on pärast tarnimist oma olemuselt lahutamatult segatud teiste esemetega;
    5. pitseeritud audio- või pitseeritud videosalvestiste või pitseeritud arvutitarkvara tarnimine, mis avati pärast tarnimist;
    6. ajalehe, perioodika või ajakirja tarnimine, välja arvatud selliste väljaannete tarnimise tellimislepingud;
    7. kaupade tarnimine või teenuste osutamine, mille hind sõltub finantsturu kõikumisest, mida müüja ei saa kontrollida ja mis võib ilmneda taganemisperioodi jooksul.

9. jagu KAEBUSED

I ÜLDSÄTTED

  1. Müüja palub kaebused saata Tingimuste punktis 2 märgitud posti- või e-posti aadressile.
  2. Kui tootele anti lisagarantii, siis selle ja selle tingimuste kohta saab teavet Poest.
  3. Poe toimimist puudutavatest kaebustest tuleb teatada elektrooniliselt Tingimuste punktis 2 toodud e-posti aadressil.
  4. Kui käesolevas punktis (kaebuste osas) ei ole sätestatud teisiti, vaatab Müüja kaebuse läbi 30 päeva jooksul – vastavalt Tingimuste punktile 11(3).

II TARBIJAD

  1. Kaubad

    1. Müüja vastutab Tarbija ees kauba lepingule mittevastavuse eest, mis on olemas kauba üleandmise ajal ja mis ilmneb kahe aasta jooksul sellest ajast - lähtudes Tingimuste punktist 11 lg 3 ja Tingimused.
    2. Kauba mittevastavuse korral võib Tarbija direktiivis sätestatud põhimõtete kohaselt:
      1. nõuda asendust;
      2. remonti nõudma.
    3. Lisaks võib tarbija direktiivis sätestatud põhimõtete kohaselt:
      1. teha Müüjale avaldus, milles väljendatakse lepingu lõpetamise otsust;
      2. taotleda hinnaalandust
      olukorras, kui:
      • müüja ei ole lõpetanud parandamist või asendamist või, kui see on asjakohane, ei ole lõpetanud parandamist või asendamist vastavalt direktiivi artikli 14 lõigetele 2 ja 3 või müüja on keeldunud kauba vastavusse viimisest artikli 13 kohaselt. direktiivi artikli 3 lõige XNUMX;
      • lepingutingimustele mittevastavus ilmneb vaatamata sellele, et Müüja on püüdnud kaupa nõuetele vastavusse viia;
      • mittevastavus on nii tõsine, et õigustab kohest hinnaalandust või müügilepingu lõpetamist; või
      • Müüja on teatanud või asjaoludest ilmneb, et Müüja ei vii kaupa mõistliku aja jooksul nõuetele vastavusse või ilma Tarbijale oluliste ebamugavusteta.
    4. Tarbijal ei ole õigust lepingut käesoleva punkti (kauba osas) alusel üles öelda, kui mittevastavus on vaid väike.
    5. Kui kauba lepingule mittevastavus tuleb kõrvaldada kauba parandamise või asendamise teel, kohustub Tarbija andma kauba Müüja käsutusse. Müüja võtab asendatud kauba tagasi Müüja kulul.
    6. Tarbijapoolse kauba ostulepingu lõpetamise korral tagastab Tarbija kauba müüja kulul põhjendamatu viivituseta Müüjale aadressil ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poola. Müüja hüvitab Tarbijale kauba eest tasutud hinna põhjendamatu viivituseta, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest või Tarbija esitatud tõendist kauba tagasisaatmise kohta – lähtudes VT § 11 lõikest 3. Tingimused.
    7. Müüja hüvitab Tarbijale hinna alandamise õiguse kasutamisest tulenevad tasumisele kuuluvad summad põhjendamatu viivituseta, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates päevast, mil Tarbija esitas Müüjale oma hinnaalandusnõude – subjekt tingimuste punkti 11 lõikele 3.
  2. Kohtuväline kaebuste esitamise ja hüvitamise mehhanism

    1. Juhul, kui pretensioonimenetlus ei too oodatud tulemusi, võib Tarbija kasutada muuhulgas:
      1. pädevate inimeste abi Euroopa tarbijakeskus EMÜ võrgust. Keskused annavad tarbijatele teavet nende õiguste kohta ja aitavad lahendada üksikuid probleeme piiriüleste tehingutega. Tarbijakeskuste abi on vaikimisi tasuta. Iga riigi jaoks pädevate tarbijakeskuste loendi leiate aadressilt: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
      2. Veebivaidluste lahendamine (ODR) Euroopa Komisjoni poolt välja töötatud, saadaval aadressil: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. Lisaks on Poola Vabariigis saadaval järgmised tugivõimalused:
      1. vahendused, mida viib läbi kohapeal pädev piirkondlik kaubandusinspektor, kellele tuleks suunata vahendustaotlus. Menetlus on vaikimisi tasuta. Inspektsioonide loetelu leiate aadressilt: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. piirkondliku kaubandusinspektoriga tegutseva kohaliku pädeva alalise tarbija vahekohtu abi, kus tuleks esitada avaldus vahekohtule läbivaatamiseks. Menetlus on vaikimisi tasuta. Kohtute loetelu on saadaval järgmisel aadressil: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. valla või piirkonna tarbijakaitsja tasuta abi.

III OSTJAD, KES EI OLE TARBIJAD

  1. Kahtluste vältimiseks juhib Müüja tähelepanu, et pretensioonide korral kohaldatakse Müüja vastutusele punkt 12 lg 2 seoses Ostjaga, kes ei ole Tarbija.

Jaotis 10 ISIKUANDMED

  1. Ostja poolt Poe kasutamisel edastatud isikuandmete vastutav töötleja on Müüja. Täpsemat teavet müüja poolt isikuandmete töötlemise – sh muude andmetöötluse eesmärkide ja aluste ning andmete saajate kohta – leiate Poes saadaval olevast privaatsuspoliitikast – tulenevalt Üldises sisalduvast läbipaistvuse põhimõttest. Euroopa Parlamendi ja nõukogu andmekaitsemäärus andmekaitse kohta – “GDPR".
  2. Müüja poolt Ostja poolt poes ostlemisega seotud Ostja andmete töötlemise eesmärk on tellimuste täitmine. Isikuandmete töötlemise aluseks antud juhul on:
    • leping või ostja nõudmisel lepingu sõlmimiseks tehtud toimingud (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt b),
    • müüja raamatupidamisega seotud juriidilist kohustust (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt c) ja
    • Müüja õigustatud huvi, mis seisneb andmete töötlemises võimalike nõuete kindlaksmääramiseks, teostamiseks või kaitsmiseks (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt f).
  3. Andmete esitamine Ostja poolt on vabatahtlik, kuid samas vajalik lepingu sõlmimiseks. Selliste andmete esitamata jätmine muudab Poes lepingu sõlmimise võimatuks.
  4. Ostja andmeid, mis on antud seoses Poes ostlemisega, töödeldakse kuni:
    1. Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping lõpeb;
    2. Müüja ei ole seotud juriidilise kohustusega, mis kohustab Müüjat töötlema Ostja andmeid;
    3. Ostjal või Müüjal puudub võimalus esitada Poe poolt sõlmitud lepinguga seotud pretensioone;
    4. Ostja vastuväide tema isikuandmete töötlemisele on aktsepteeritud – kui töötlemine põhines Müüja õigustatud huvil
    – olenevalt sellest, mida konkreetsel juhul kohaldatakse ja mis juhtub hiljemalt.
  5. Ostjal on õigus nõuda:
    1. juurdepääs oma isikuandmetele,
    2. nende parandamine,
    3. nende kustutamine,
    4. töötlemise piiramine,
    5. andmete edastamine teisele vastutavale töötlejale
      ja õigus:
    6. esitada igal ajal vastuväiteid andmete töötlemisele Ostja konkreetse olukorraga seotud põhjustel – andmesubjekti puudutavate isikuandmete töötlemisele GDPR artikli 6 lõike 1 punkti f alusel (st lähtuvalt taotletavatest õigustatud huvidest kontrolleri poolt).
  6. Oma õiguste teostamiseks peaks Ostja ühendust võtma Müüjaga Tingimuste punktis 2 toodud andmetel.
  7. Kui Ostja leiab, et tema andmeid töödeldakse ebaseaduslikult, võib Ostja esitada kaebuse Isikuandmete kaitse Ameti presidendile.

Jaotis 11 PIIRANGUD

  1. Ostjal on keelatud edastada ebaseaduslikku sisu.
  2. Iga Poes sooritatud tellimus eeldab eraldi lepingu sõlmimist ja eraldi nõustumist Tingimustega. Leping sõlmitakse tellimuse täitmise ajaks ja eesmärgiga.
  3. Tingimuste alusel sõlmitud lepinguid reguleerivad Poola seaduse sätted, välja arvatud juhul, kui see loobub või piirab tarbijale antud kaitseõigust kohustuslike seadusesätetega, mis oleks kohaldatavad, kui seda ei oleks õiguse valik. Nendel juhtudel on ülimuslikud Tarbijale kõige soodsamad sätted.
  4. Poe kaudu sõlmitud lepingud on sõlmitud inglise keeles.
  5. Ükski käesolevate Tingimuste regulatsioon ei loobu ega piira mingil viisil seadusest tulenevaid tarbijaõigusi.

12. jagu SÄTTED, MIS KOHALDATAKSE OSTJALE, KES EI OLE TARBIJAD

  1. Ühelgi teisel isikul peale Tarbija ei ole Tingimuste punktis 7 nimetatud kauglepingust taganemise õigust.
  2. Müüja igasugune vastutus Ostja ees, kes ei ole Tarbija, on seadusega lubatud piirides välistatud.
  3. Kõik vaidlused, mis tekivad Müüja ja Ostja vahel, kes ei ole Tarbija, esitatakse Müüja asukohajärgsele kohtule.

Tingimuste lisa 1

Järgnevalt on toodud lepingust taganemise näidisvorm, mida Tarbija võib (kuid ei pea) kasutama.

Taganemisvormi näidis
(täitke ja tagastage see vorm ainult siis, kui soovite lepingust taganeda)

BM ALBIN POPŁAWSKI
ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poola
e-post: shop@michaelserge.com

- Mina/meie (*) ................................................ .......................... teatan käesolevaga, et mina/meie (*) taganeme minu/meie (*) järgmiste asjade müügilepingust kaubad (*)/järgmise teenuse osutamiseks (*):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Tellitud(*)/saanud(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Tarbija(te) nimi:

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Tarbija(te) aadress:

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Tarbija(te) allkiri
(ainult juhul, kui see vorm on paberkandjal teavitatud)

Kuupäev ...................................................

(*) Vajalik maha tõmmata.